При оплаті карткою єВідновлення доставка БЕЗКОШТОВНА!
  • (093) 170-14-17
  • (093) 170-86-45
  • (050) 446-55-15
  • (098) 864-80-44
  • (095) 050-10-92
  • (067) 533-43-99
  • (067) 88-790-88
  • (099) 49-175-29
  • Відділ по роботі з юридичними особами:
  • (067) 533-27-88
  • (050) 447-86-05
  • Відділ логістики:
  • (067) 621-92-38
  • (095) 389-46-45
  • Постачальникам і партнерам:
  • (050) 564-50-50
  • (067) 634-64-60
  • Бухгалтерія:
  • (095) 389-25-45
  • HR-відділ:
  • (050) 424-10-92

8.00 - 21.00
(без вихідних)
Івано-Франківськ
Замовити розрахунок
Івано-Франківськ
Каталог товарів
Івано-Франківськ
0 Товарів:
0 грн.
Корзина
0 compare Порівняння
0 wishlist Обране

Оплата і послуги

Умови замовлення та оплати:

Оформлення замовлення здійснюється телефоном з продавцем-консультантом, або безпосередньо на даному сайті. Після отримання електронного замовлення через сайт менеджер обов'язково зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення. 
 
Замовлення, оформлені на сайті, обробляються в першу чергу!
Способи оплати:
  1. Оплата на сайті картою VISA/MasterCard без комісії.
  2. На розрахунковий рахунок ТОВ з ПДВ (вартість товарів може змінитись на 2-5%).
  3. На розрахунковий рахунок ФОП без ПДВ.
  4. Готівкою в касу складу (доступно не на всіх складах).
  5. Під час доставки при отриманні замовлення (додатково можлива передоплата за транспортні послуги).
Ми є учасником державної програми з відновлення пошкодженого житла через бойові дії. При оформленні замовлення на будівельні матеріали Ви можете розрахуватись карткою єВідновлення.

Варіанти отримання замовлень

1. Адресна доставка (Івано-Франківськ чи Івано-Франківська область: Калуш, Коломия, Надвірна, Долина, Бурштин, Перегінське, Болехів, Снятин, Тисмениця, Городенка, Тлумач, Косів, Яремче, Рогатин, Галич тощо).

Наш автомобільний парк має чимало машин різних габаритів і тоннажу, тож ми можемо здійснити транспортування замовлення навіть у день отримання заявки! За потреби база "КУБ" забезпечує виїзд маніпулятора або спецтехніки.

Клієнт може оплатити своє замовлення готівкою водієві автотранспорту на місці призначення за фактом прибуття. В такому разі у покупця ще до здійснення оплати є можливість впевнитися у якості будматеріалів, належній кількості товару, перевірити терміни придатності.

Звертаємо Вашу увагу! Оплачувати замовлення з адресною доставкою безготівково треба завчасно. Завантажена автівка виїжджає зі складу лише тоді, коли менеджер підтвердить отримання оплати.

За виїзд маніпулятора або іншого спецтранспорту, а також за доставку вартістю більш ніж 500 гривень треба зробити передоплату.

На усі питання стосовно отримання замовлень дадуть детальні відповіді наші менеджери, зв’язуйтеся з ними за телефонами, що вказані на сторінці «Контакти».

Ціни на доставку по місту та області

По місту

По області*

до 2 тонн — від 480-608 грн до 2 тонн  — 480 грн + 36 грн/км від складу
до 3 тонн — від 720-928 грн до 3 тонн  — 720 грн + 46 грн/км від складу
  до 5 тонн  — 1040 грн + 56 грн/км від складу

* Відстань слід відміряти від складу до потрібного населеного пункту. Уточніть вартість доставки у Вашому випадку у менеджера.

* Дана тарифна сітка не поширюється на товари завдовжки більше ніж 4 метри (брус, профнастил, пластик, металопрокат). Для доставки цієї групи товарів викликається спецтранспорт, а розрахунок вартості здійснюється індивідуально під замовлення.

Новою Поштою здійснюється відправлення тільки електроінструментів за повною передоплатою, додатково оплачуються послуги кур'єра (вартість послуг вказана на сайті перевізника).


Економ доставка

Економ доставка – це тип відвантаження, який поширюється на замовлення загальним обсягом до 2 м3 та вагою не більше 500 кг.

Вартість економ доставки – 400 грн

Розвезення здійснюється протягом 2-х робочих днів після дня оплати у період з 10.00 до 19.00.

При цьому типі відвантаження вартість фіксована. Відвантаження здійснюються з одного складу та за однією адресою в межах міста.

 

ВАЖЛИВО! У день доставки логіст зателефонує Вам та повідомить про заплановану доставку та точний час.

 


2. Безпосередньо на складі будматеріалів.

Покупець може приїхати за товаром особисто. Для цього треба знати свій номер резерву, який повідомить наш менеджер. Він при оформленні замовлення, яке будуть забирати зі складу, робить резервування необхідних товарів і отримує номер резерву. 

У разі, коли покупець розрахувався безготівково, менеджер перевіряє надходження коштів на рахунок і передає підтвердження на склад. Клієнту лишається тільки назвати номер аби отримати свою покупку.

Прохання заздалегідь зарезервувати необхідні товарні позиції в потрібній кількості, а також здійснити повну оплату для гарантії наявності товарів на складі.

При відвідуванні складу без попереднього резервування необхідних Вам будівельних матеріалів і передоплати, ми не гарантуємо їх наявність. А ціни, встановлені на складі, можуть відрізнятися в більшу сторону від тих, що вказані на нашому сайті.

Зверніть увагу! Безкоштовне зберігання товару на складі може здійснюватись впродовж п'яти днів від моменту отримання оплати за даний товар. У випадку збільшення терміну зберігання більше п'яти робочих днів Покупець сплачує за зберігання 0,3% від оплаченої вартості товару за кожний день зберігання.

Будматеріали завантажують в автомашину клієнта безкоштовно, за це платити не треба. Забрати будматеріали самостійно зі складу завжди є можливість у таких регіонах (посилання на карту).


Розвантаження автівки, занесення та складання вантажу

Компанія "КУБ" пропонує за потреби скористатися нашою послугою: розвантаження й занесення будматеріалів.

Виклик одного працівника-вантажника — 400 гривень, це мінімальний варіант замовлення послуги. За допомогою Калькулятора (посилання) Вам буде легко самостійно вирахувати приблизну суму сплати за розвантажувальні роботи.

* Уточнену вартість має повідомити менеджер. Не забудьте розповісти йому про всі особливості Вашого об’єкта (довгі коридори, високі прольоти, круті сходи в будівлі тощо). Це також допоможе уникнути непорозумінь.

Найкраще підготуйте місця для складання будматеріалів заздалегідь! Це значно прискорить розвантажувальні роботи, допоможе запобігти непередбачуваним затримкам та непорозумінням.

 


«КУБ» гарантує

Наша компанія зобов’язується прийняти повернення товару протягом 2 тижнів (14 діб) за таких умов:

 - продукція має товарний вигляд;

 - збережено цілісність упакування;

 - чека покупки є у наявності.

Зверніть увагу! «КУБ» не компенсує витрати клієнта на транспортування будматеріалів при заміні чи поверненні.

 

 

З повагою, адміністрація компанії "КУБ"

 

Каталог Контакти Telegram Viber
Вгору